../../../Up/ARTICLES/b_C_5bnh882p.jpg

8 סיבות טובות לפרגן לעצמכם טיפול וואטסו חלק שני

הנה עוד 4 דרכים בהם טיפול וואטסו תורם לבריאות שלנו

 5. טיפול וואטסו יכול להקל על חרדה ודיכאון .
מלבד תמיכה טובה בבריאות הפיזית, טיפול וואטסו יכול לשפר גם את הרווחה הנפשית. בעיות בריאותיות פסיכולוגיות כמו חרדה ודיכאון יכולות להיות קשורות לרמות גבוהות של קורטיזול.  טיפול וואטסו מסייע להילחם בבעיות אלה כי הוא יכול להפחית את רמות הקורטיזול תוך הגדלת נוירוטרנסמיטורים כדי להילחם בדיכאון.
בעיות פסיכולוגיות מתבטאות לעתים קרובות בדרכים פיזיות.
תחשבו על מה הגוף שלכם עושה כאשר אתם בדכאון. אתם עלולים להרגיש כואבים וחלושים, הכתפיים שלכם צונחות, אתם גוררים את הרגליים ואתם מתמוטטים.
מומחים קוראים לזה "קריסה מבנית" זה קורה כאשר אנו מרגישים מדוכאים על פי הדי שקד מטפל ומורה לוואטסו בחיפה והצפון "שימוש בטיפול וואטסו במטרה לשחרר את התמוטטות המבנית הקשורה לדיכאון יביא את הלקוח ממבנה חסר תקנה וחסר ישע אל מבנה נתמך וזקוף יותר.תחושה זו של תמיכה תיתן ללקוח הרגשה של עוצמה ומסוגלות להתמודד עם בעיות הדיכאון שלהם. "
טיפול וואטסו נהדר לטיפול בסימפטומים רבים שהם תוצאה של חרדה או דיכאון. ועשוי לעזור להוריד את רמות לחץ הדם, להקל על כאבי ראש קשים, לשפר את הנשימה, ליישב את העצבים ועוד.

 6 טיפול וואטסו יכול לגרום לך להיראות צעירה יותר
תשכחו את זריקות הבוטוקס! למה לנעוץ מחטים בראש שלך כאשר טיפול וואטסו פשוט יכול לגרום לך להיראות צעירה, בריאה ויפה יותר? טיפול וואטסו ירגיע את שרירי הפנים שלך, וירכך את מראה שלך, כולל את הקמטים האטרקטיבים שאנחנו מקבלים מכעס עצב ורצינות יתר. טיפול וואטסו משפר את זרימת הדם ברחבי האיבר הגדול ביותר שלך - העור - זה יכול גם לתת לך מראה קורן יותר. במילים פשוטות - זרימת דם טובה נותנת לך זוהר מיוחד.

7טיפול וואטסו יכול לתת לכם רמות אנרגיה מוגברות.
טיפול וואטסו יכול להיות מדהים להטענת אנרגיה, מי צריך עוד כוס קפה או משקאות אנרגיה כאשר אתם יכולים לקבל טיפול וואטסו ואולי אפילו טיפול וואטסו זוגי?
טיפול הוואטסו יכול לשפר את זרימת הדם ולהגדיל את רמות החמצן בדם. זה אומר שזה מקל על מערכת הדם שלכם לספק חומרים מזינים חשובים לכל הגוף.
אולי חשוב יותר, טיפול הוואטסו יכול לתמוך בבריאות של מערכת הלימפה שלכם, אשר אחראית (בין היתר) על סינון רעלים ממחזור הדם . כמה מהמתכות הרעילות יכולות לרוקן את רמות האנרגיה שלנו ולשנות פעילות נוירוטרנסמיטורים. עייפות כרונית היא סימפטום של עומס רעיל.
יש סיבה נוספת ברורה מדוע טיפול הוואטסו יכול לשפר את האנרגיה. הטיפול עוזר לך להירגע - מאפשר לך לישון טוב יותר - מה שגורם להרגשה טובה ורעננה יותר כך שיש לך יותר אנרגיה במהלך היום. אם אתם נאבקים להירדם בלילות, טיפול וואטסו יכול להיות רעיון מצוין

8. טיפול וואטסו יכול לשפר את המערכת החיסונית.
גם ההגנה הטבעית של הגוף יכולה להפיק תועלת מטיפול וואטסו. וזה אומר שיהיה לכם סיכוי טוב יותר להישאר בריאים. כפי שהזכרנו, טיפול וואטסו מקדם את הפונקציונליות של מערכת הלימפה שלך. מערכת זו פועלת להסרת רעלנים, חיידקים מזיקים ופסולת. טיפול וואטסו מגרה את זרימת הלימפה כדי לשמור על תהליך זה ולשמור על הגוף שלך נקי ובריא יותר. אנשים שחווים לחץ כל הזמן נוטים לחלות לעתים קרובות יותר מאחרים. אנשים שלא מצליחים לישון מספיק נוטים יותר לחלות. לאנשים אלה גם יותר סביר שיש מערכת החיסון חלשה יותר- אבל טיפול וואטסו יכול לעזור! וטיפול וואטסו זוגי הופך את הטיפול לחוויה משותפת ומהנה.

כיצד להפוך את טיפול הוואטסו לאפילו יותר טוב?
הנה עוד דבר אחד שכדאי לדעת על היתרונות של טיפול וואטסו...
יש יתרונות לאדם שנותן את טיפול הוואטסו! מחקר שנערך בשנת 2012 בקרב סטודנטים לטיפול בוואטסו הראה כי אדם המתאמן בטיפול וואטסו חווה גם צמצום של חרדה ואנדורפינים מוגברים. אלו חדשות טובות! כי רובנו לא יכולים להרשות לעצמנו לבקר בספא או לקבל טיפול וואטסו בכל יום. אבל זה לא צריך למנוע ממך לתת ולקבל טיפול וואטסו על בסיס קבוע בבריכה הקרובה לביתך.
אז אולי כדאי גם להשתתף באחד מהקורסים או סדנאות הוואטסו של הדי שקד המלמד בכל הארץ .
בריאות שלווה ואושר לכולם
שתף אותי 
   

הגב על המאמר