../../../Up/ARTICLES/b_C_wl90362j.JPG

וואטסו זוגי רעיון מצויין לבילוי בשניים

וואטסו זוגי רעיון מצויין לבילוי בשניים

לחוצים ? רוצים לעצור לרגע את המרוץ ולנשום?

מחפשים את הדרך הטובה ביותר לבלות זמן איכות עם השותף/פה שלכם , ואתם רוצים לעשות משהו שונה מאשר רק ארוחת ערב רומנטית ?

רוצים להעניק מתנה איכותית ומפתיעה ?

קבלו רעיון.

טיפול וואטסו זוגי במים יכול להיות דרך ייחודית לבלות עם השותף שלך. "יש לו יותר ערך להרפיה הנאה רגיעה וחיבור מאשר ארוחת ערב וסרט, וזו דרך מצוינת לטפל בעצמכם כפרטים וכזוג", אומרים הדי שקד ושני רשמן (מטפלי וואטסו בחיפה והצפון וזוג בחיים).

טיפול הוואטסו הזוגי קורה בבריכת פרטית ומחוממת ,והוא חוויה נהדרת ומומלצת ביותר אבל רגע לפני שאתם לובשים בגד ים, יש כמה כללים שכדאי לקרוא:

1. לתכנן את טיפול הזוגי שלכם במים ביחד.
אם זו הפעם הראשונה ש השותף/פה שלך מגיע לחוויה של טיפול במים כדאי, " לעדכן אותם מראש כדי שירגישו בנוח במהלך טיפול הוואטסו הנעשה בלבוש בגדי ים ובבריכה מחוממת "ההפתעה יכולה להיות גדולה מדי עבור כמה מהשותפים אבל הסבר והתארגנות מראש יכולים למנוע אי נוחות או מבוכה כמו גם שכיחת בגד ים מגבת או שמפו, וגם יתן להם הזדמנות להשתתף בתכנון היום.
זה יותר חשוב לשניכם להרגיש בנוח כדי שתוכלו ליהנות מהחוויה ".

2. להגיע לבריכת הוואטסו מוקדם.
הגעה לבריכת הוואטסו מוקדם חשובה מסיבות רבות. "חווית טיפול המים הזוגית נועדה להפחית מתח וכאשר אנו רצים כדי לא לאחר או מגיעים בדיוק בזמן, מתח וחרדה עולים", אומר הדי שקד מטפל ומורה ותיק לוואטסו.
תכננו להגיע לפחות 15 דקות לפני תחילת הטיפולים שלכם, "תוכלו לקבל הסבר על הטיפול הזוגי ולהתארגן בנחת.

3. הפסק/י לדאוג לניסיונו של בן הזוג שלך. " למרות שאתם שם יחד כזוג, הרפו,והיו נוכחים לחלוטין בחוויית הוואטסו האישית שלכם. סמכו על השותף שלכם בעיניים עצומות הרגעו וזכרו שתהיה לכם הזדמנות להתחבר לאחר הטיפול", אומר הדי שקד

4. אל תביאו את ''השגעת'' החיצונית לתוך טיפול הוואטסו. כדי להיות באמת נוכחים במהלך טיפול הוואטסו הזוגי שלכם ולקחת את הזמן כדי להתחבר עם השותף שלך. "השאירו את הטלפון הסלולרי שלכם כבוי, כך תצליחו לשכוח לשעה את כל הלחצים בעבודה ובחיים האישיים להיות נוכחים ולהעריך את זמן האיכות עם השותף/פה שלכם. אם תצליחו לעשות את זה, זה יתרום לחוויה זוגית מרגיעה ואינטימית ", אומרת שני רשמן מטפלת בוואטסו.

5.דיבור ופידבק במהלך הטיפול
בשעת הטיפול הזוגי במים, אין כללים לגבי דיבור, כך שאתם יכולים לדבר עם מטפל הוואטסו שלכם במהלך הטיפול אבל, "אנשים רבים מעדיפים פשוט להיות שקטים ולהירגע. זה שונה מאדם לאדם אומר הדי שקד. חשוב להיות מודעים לכך שתמיד אפשר במהלך טיפול הוואטסו לדבר עם המטפל ולתת פידבק על נוחות והנאה כי המטרה היא להנות מכל רגע בטיפול הוואטסו שסוחף אותך לעולם אחר מנתק אותך מהמציאות היומיומית ומאפשר לך להרפות ולנוח במים החמימים נתמכים בזרועות המטפל או המטפלת שלכם.

6. נירוונה
לאחר טיפול המים הזוגי אל תמהרו מיד לפקוח עיניים וללכת לאחר סיום החוויה שלכם. "הדקות הקסומות לאחר טיפול וואטסו זוגי מרגיע זה זמן נפלא להתחבר במבט ומגע ולחזק את הקשר הזוגי שלכם", אומר הדי שקד.
"תכננו את היום כך שתוכלו לנצל את הרוגע והדממה ולספוג את אנרגית הריפוי שנוצרת בטיפול המים.

7.כן, קבלת טיפול וואטסו זוגי עם מוסיקה מרגיעה יכולה להעצים את החוויה הזוגית שלכם במים
מוזמנים להביא אתכם את הפס קול האהוב עליכם או לתת לנו לבחור בשבילכם. אבל בהחלט מטופלים רבים בוחרים להנות מהשלווה והמדיטציה שבמהלך הטיפול במים ומעדיפים את השקט.

8. עצה כדאי לנסות סוגי טיפולי מים שונים, כולם מרגיעים אך קצת שונים באופיים. "אם תבחרו חבילה של מספר טיפולים תוכל להתנסות גם בכרית הלוטוס וגם בטיפול ווטרדאנס. אז להתראות במים להזמנת טיפול זוגי במים עם שני והדי טלפנו 0549799022 או 0523250995 

לפרטים נוספים על טיפול זוגי והזמנות לחצו כאן


שתף אותי 
   

הגב על המאמר