../../../Up/ARTICLES/b_C_zm4ctbc6.jpg

טיפול וואטסו זוגי הינה כמה יתרונות

טיפול וואטסו זוגי  במים הוא חוויה מרגיעה להפליא. במהלך המפגש, יקבל כל אחד מבני הזוג טיפול וואטסו מקצועי ומפנק במקביל.
המפגש בבריכה לטיפול וואטסו מספק הרבה יתרונות משמעותיים לחיי הזוגיות שלכם הינה כמה מהם

הזדמנויות לחיבור בין בני הזוג
טיפול וואטסו זוגי הוא חוויה משותפת ומיוחדת המעודדת שני אנשים לקשר קרוב יותר . זוגות יכולים להשתמש בזמן שלפני ואחרי הטיפול כדי להתעדכן, לתקשר ולשוחח, או שהם יכולים פשוט להירגע וליהנות בשקט מהניסיון המשותף שלהם. גם כאשר המילים אינן מדוברות, החוויה מקרבת בין בני הזוג.

נוחות מוגברת
שלא כמו טיפול וואטסו ליחיד שנעשה סולו, טיפול וואטסו זוגי מאפשר להנות מהחויה עם מישהו שאתם מכירים. היכרות זו מספקת ביטחון למי שזה לו מפגש ראשון במים אשר עשוי בתחילה להרגיש מעט לא נוח או במתח מהתהליך הלא מוכר. להיות עם השותף שלך בבריכה עושה את הפגישה פחות מאיימת ומאפשרת לך להירגע באופן מלא יותר. יש גם אנשים המרגישים יותר בנוח ללבוש בגד ים בנוכחות חבר או שותף לחיים.

מושלם בכל ההרכבים
טיפול וואטסו לזוג יכול להיות רומנטי, אבל לא רק... השהייה בבריכה יכולה להיות זמן אידיאלי לתקשר ולהירגע עם חבר יקר או בן משפחה. אמהות ובנות יכולות להתקרב והחברים הכי טובים יכולים לבלות יחדיו ללא הפרעות ולחצים יומיומיים מחייבים.

תיאום נוח
עם כל המטלות והלחצים בחיי היום יום מציאת זמן לריפוי אישי וזמן איכות לחיזוק הזוגיות יכולה להיות מטלה קשה עבור זוגות עם לוחות זמנים עמוסים. על ידי צימוד הטיפול במים עם זמן חיבור זוגי איכותי, זוגות יכולים להשיג שתי מטרות בבת אחת ולצאת רגועים, רעננים ומחוברים מחדש.

תרפיה מותאמת אישית
לכל אדם יש צרכים אישיים ומטרות טיפול שונות. במהלך הטיפול הזוגי  במים שלכם, יקבל כל אחד מכם טיפול ייחודי המתאים לצרכים הספציפיים שלו. בעוד אחד מבני הזוג ירצה להתמקד בשחרור הצוואר השני יעדיף אולי להתמקד בשחרור הרגליים. המפגש הזוגי במים יכול לאפשר את הטיפול בשתי בקשות אלה בו זמנית, וכתוצאה מכך טיפול מלא ומקיף עבור שני בני הזוג.
בנוסף ניתן לבחור בטיפול כרית הלוטוס או בוואטר דאנס להתאמה מירבית לצרכים שלכם

ריפוי, חוויה בריאות
טיפול וואטסו זוגי יכול להפחית לחץ ומתח שרירים, לשפר את זרימת הדם, להקל על נוקשות וכאב, לחזק את המערכת החיסונית, להפחית  כאב ואפילו לסייע בשליטה על לחץ הדם.
זוגות השואפים לתרגל אורח חיים בריא יכולים ליהנות מהיתרונות האלה ועוד.
כאן תוכלו לקרוא על 8 סיבות בריאותיות לקבלת טיפול וואטסו

אורך טיפול הוואטסו הזוגי טיפול הוואטסו הזוגי הוא כ 45-50 דקות . כמובן שלזה נוסיף את זמן ההתארגנות , ההסבר לפני הטיפול זמן התאוששות במים החמימים בבריכה וזמן למקלחות והתארגנות סהכ בערך שעה ורבע.
עלות טיפול וואטסו זוגי 640 שח
להזמנת טיפול וואטסו זוגי טלפנו אלינו או לחצו כאן
אנחנו מקיימים גם סדנאות לזוגות הרוצים ללמוד  איך לטפל אחד בשני במים. את הסדנאות ניתן לעשות עם עוד זוגות חברים או משפחה וכך לאפשר זמן בילוי חברתי כייפי ומקרב עם מספר אנשים.
לפרטים נוספים צרו איתנו קשר
הדי שקד ושני רשמן 0549799022
שתף אותי 
   

הגב על המאמר